Avon-Line - Szállítási információk   - Avon webáruház  és online katalógus Avon termékek rendelés feladás házhozszállítás Avon szépségápolás vásárlás bolt


Az Avon-Line Webáruház megrendeléseit Magyarországon a DPD Futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Az Avon-Line Webáruház által feladott csomagról a csomagszám alapján érdeklődhet a DPD Futárszolgálatnál. Interneten történő csomagkeresésre a DPD csomagkereső oldalán van lehetőség, a csomagcímkén található csomagszám első 11 karakterét írja be a keresőbe, és a "Keresés" gomb megnyomását követően megkapja a csomag történetét.

Szállítási határidők

Az Avon-Line.hu a megrendelt termékeket 4-7 munkanap alatt kiszállítja. Amennyiben rajtunk kívül álló okok (beszállítási késedelem, készlethiány) miatt ez nem lehetséges, úgy e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendeléséből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy később, bevárva a hiányzó terméket, egyben kézbesítsük.

Az e-mail-ben küldött visszaigazolás még nem jelenti a szerződés létrejöttét, csupán a megrendelés eladóhoz történő megérkezését igazolja, így az esetleges programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén az eladó nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban található feltételekkel. A szerződés akkor jön létre, mikor eladó a megrendelő e-mail címére egy értesítést küld, miszerint a megrendelt árut átadta a futárszolgálatnak.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben rajtunk kívülálló okokból a rendelés teljesítése meghiúsul (pl.: nem kap értesítőt, nem reagál az értesítőre, a szállítónk nem találja meg a címet, senki nem nyit ajtót, stb.), az Ön kérésére a csomagot ismételten megkíséreljük kézbesíteni a szállítási költség újbóli felszámításával. Előfordulhat, hogy a csomagot többszöri alkalommal sem sikerül Önhöz eljuttatni. Ilyen esetben az Avon-Line.hu fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön több csomagot.

 

<< Vissza