Avon-Line - Szállítási és fizetési feltételek   - Avon webáruház  és online katalógus Avon termékek rendelés feladás házhozszállítás Avon szépségápolás vásárlás bolt


A termékek szállítási módja

Az Avon-Line Webáruház megrendeléseit Magyarországon a DPD Futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Az Avon-Line Webáruház által feladott csomagról a csomagszám alapján érdeklődhet a DPD Futárszolgálatnál. Interneten történő csomagkeresésre a DPD csomagkereső oldalán van lehetőség, a csomagcímkén található csomagszám 14 számjegyét írja be a keresőbe, és a nagyítóra kattintva megkapja a csomag történetét.

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni (utánvétel) vagy biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb (banki előreutalás).
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Szállítási költség

Utánvételes fizetés esetén:

10.000 Ft - 19.999 Ft 990 Ft
1 Ft - 9.999 Ft  1.290 Ft

Ebben az esetben a megrendelt termékek kiszállítása és kifizetése az alábbi módon zajlik:

  • a megrendelt termékekkel feladjuk Önnek a csomagot;
  • a DPD futárszolgálat munkatársa a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését;
  • amennyiben Ön, vagy meghatalmazottja a megadott szállítási címen tartózkodik, a megrendelt tételek árának kifizetése után  a futár átadja a csomagot,
  • amennyiben sem Ön, sem meghatalmazottja nem tartózkodik a megadott szállítási címen, a futár mégegyszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot. A kétszeri sikertelen kézbesítési kísérletet követően a csomagot a futárszolgálat visszaküldi cégünknek.
  • Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Előre utalás esetén:

10.000 Ft felett ingyenes
1 Ft - 9.999 Ft  890 Ft

Ebben az esetben a megrendelt termékek kifizetése és kiszállítása az alábbi módon zajlik:

  • sikeres megrendelés esetén visszaigazoló e-mail-ben megküldjük Önnek számlaszámunkat;
  • Ön 1 héten belül elutalja a megrendelt tételek árát a megadott számlaszámra;
  • az ellenérték megérkezése után a megrendelt termékekkel feladjuk Önnek a csomagot;
  • amennyiben Ön, vagy meghatalmazottja a megadott szállítási címen tartózkodik, a futár átadja a csomagot,
  • amennyiben sem Ön, sem meghatalmazottja nem tartózkodik a megadott szállítási címen, a futár mégegyszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot. A kétszeri sikertelen kézbesítési kísérletet követően a csomagot a futárszolgálat visszaküldi cégünknek.

20.000 Ft feletti megrendelés esetén kizárólag az előre utalás választható.

Euróban történő utalás esetén 10 euró a devizaátváltási díj, ennyivel többet szükséges utalni.

 

Szállítási határidők

Webáruházunk a megrendelt termékeket 4-7 munkanap alatt kiszállítja. Amennyiben valamelyik megrendelt termék hiánycikk, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt erről. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendeléséből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy később, bevárva a hiányzó termék(ek)et, egyben kézbesítjük.

 

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követő 2 órán belül e-mailben az info@avon-line.hu címen mondhatja le minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

 

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben rajtunk kívülálló okokból a rendelés teljesítése meghiúsul (pl.: a szállítónk nem találja meg a címet, senki nem nyit ajtót, stb.), az Ön kérésére a csomagot ismételten megkíséreljük kézbesíteni a szállítási költség újbóli felszámításával. Előfordulhat, hogy a csomagot többszöri alkalommal sem sikerül Önhöz eljuttatni. Ilyen esetben, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön több csomagot.

 

<< Vissza